Hrvatskom poslovnom klubu pridružila se kompanija Adria Media Group.
Adria Media Group je jedna od najvećih medijskih kuća u Jugoistočnoj Evropi i publisher broj 1 u Srbiji (Izvor: Gemius podaci za februar 2023.). Posluje u 4 zemlje u regionu, sa više od 1000 zaposlenih, i multimedijalnim portfoliom kojeg čine najčitanija i najuticajnija digitalna i štampana izdanja, 3 televizije, web oglasnik, 2 platforme za produkciju i mreža Youtube kanala.
Komparativna prednost AMG su inovativne tehnologije i održiva rešenja, a društvena odgovornost jedan je od temelja poslovanja kompanije.
S ciljem da doprinese zdravijoj budućnosti zemlje i regiona, Addria Media Group je pokrenula platformu “Održiva budućnost”, potom lansirala najveću akciju sadnje u Srbiji “Zasadi drvo”, kao i serijal konferencija “Re-set Summit”.
Adria Media Group kao najveći medijski sistem veruje da je opštedruštveni dijalog uslov za prosperitet društva te ponosno sa partnerima zajednički gradi bolju budućnost Srbije.
Podaci iz februara pokazuju da je Adria Media Group po svim parametrima i dalje daleko ispred konkurencije, a u broju jedinstvenih korisnika postavila je rekord u prethodnom mesecu:
➡Prvi po broju jedinstvenih korisnika
➡Broju otvorenih stranica
➡Broju poseta
➡Vremenu koje su korisnici proveli na AMG sajtovima.
Brendovi: Kurir, Kurir televizija, Mondo, Euractiv, Espreso, Klasik TV, Dox TV, magazini Elle, Lepa i Srećna, National geographic, Sensa i mnogi drugi.
Pored medijskih brendova, u sistemu se nalaze još i IT kompanija Wireless media, Method agencija, kao i kompanija u Hrvatskoj Mondo Inc Zagreb, sa medijskim brendovima Story, Euractiv, Gourmet, Adria Luxury i mnogi drugi.
Više o kompaniji saznajte na www.adriamediagroup.com.